گروه رامپکو

تاریخچه رامپکو

شرکت مهندسی، نصب و نگهداری کارخانجات صنایع پتروشیمی (رامپکو) به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات فنی و مهندسی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور، و به عنوان یکی از اولین پیمانکاران خصوصی در این صنعت در سال ۱۳۷۱ با هدف نوسازی و بهینه نمودن این صنایع تأسیس گردید.
امروز با گذشت بیش از دو دهه تلاش و فعالیت مستمر در عرصه توسعه صنعت کشور، هریک از زیر مجموعه‌های تخصصی گروه رامپکو که به تدریج و با هدف ارتقای سطح کیفی، کاهش هزینه‌ها و تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ صنعتی شکل گرفته‌اند، نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز دنیا ایفا می‌کنند.

 

 

پروژههای انجام شده و در دست اجرا:

  •     طراحی،خرید و احداث واحد ۳۰۰ هزار تنی HDPE پتروشیمی مهر با همکاری شرکت MES ژاپن
  •     طراحی، خرید و احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه
  •     احداث واحدهای الفین و نصب تجهیزات پتروشیمی کاویان
  •     طراحی، خرید و احداث خط لوله آبادان-ماهشهر به طول ۳۰۰ کیلومتر و تأسیسات تلمبه‌خانه در بندر صادراتی ماهشهر
  •      طراحی، خرید و احداث تلمبه‌خانه‌ها و ایستگاه اندازه‌گیری خط لوله ۳۶ انتقال نفت آزادگان  طراحی، خرید و احداث انبار نفت کرمان با ظرفیت ۳۵۰ میلیون لیتر سوخت
  •     طراحی، خرید و احداث تلمبه‌خانه غرب کارون، پست و خطوط انتقال برق
  •     طراحی، خرید و احداث خط لوله تبریز-ارومیه به طول ۲۵۰ کیلومتر و تأسیسات مربوطه

 

mehr

 
مسئولیت اجتماعی

اصطلاحی که در سال‌های اخیر در کنار اخلاق کسب‌وکار تکرار شده مسئولیت اجتماعی سازمان است، بیشتر سازمان‌های امروزی بر این باورند که برای اینکه در کسب‌وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت‌های سازمان قرار می‌گیرند رعایت کنند. مسئولیت اجتماعی سازمان (Corporate Social Responsibility) به عنوان مسئولیت شرکت در قبال جامعه، افراد انسانی، و محیطی است که سازمان در آن فعال است و این مسئولیت از ملاحظات اقتصادی و قانون فراتر می رود. مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بر اساس اجباری یا اختیاری بودن و میزان توجه به سازمان و ذینفعان به سه سطح تقسیم‌ شده است: در سطح اول مسئولیت اجتماعی اقتصادی قرار دارد، از میان ذینفعان داخلی، مالکین و سهامداران، از میان ذینفعان خارجی به مشتریان توجه ویژه می‌شود. در سطح دوم سازمان الزامات اجتماعی قانونی را مورد ملاحظه قرار می‌دهد وسعی می‌کند الزامات قانونی تحمیل‌شده از سوی نهادهای قانون‌گذار را رعایت کند. در سطح سوم مسئولیت اجتماعی اخلاق ظاهر می‌شود. در این سطح سازمان تلاش می‌کند اصول اخلاقی را در رابطه با جامعه رعایت کند. در این سطح حتی اگر فعالیتی اخلاقی بر ضد سودآوری سازمان باشد، سازمان آن را انجام می‌دهد. به عبارت دیگر سازمان داوطلبانه به این فعالیت‌ها اقدام می‌کند. برخی صاحبنظران معتقدند با توجه به اینکه مشتریان امروزی به مسائل اخلاقی بسیار حساس هستند، رعایت مسئولیت اجتماعی از جانب شرکت ها یکی از پیش شرط های کسب سود است.

 

anbarabad

روستای عنبرآباد

ایزو ۲۶۰۰۰ استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی می‌باشد،  شرکت رامپکو با دارابودن آن این اطمینان را می‌دهد که ارزش‌هایی سودآور و در جهت مثبت برای کارکنان، سهامداران، همکاران و جامعه را دار می‌باشد. همچنین توجه ما به این موضوع است که در راستای سیاست‌های سازمان تأثیر فعالیت‌هایمان بر روی محیط و جامعه درجهت عمل به مسئولیت اجتماعی باشد

 

 

 

 

 

 

شرکت های همکار :
88a4813dcbd332d5bc43e09759a296af NorthlandPowerLogo

logo

 

logo-(2)

 

header_logo

 

logo

 
logo2[1]
logo-outotec

 

شرکت های زیرمجموعه :

Pidemco-2

SANA-Logo

arm-tak
MORECO-final image347 شرکت پترو اکسیر آلمان
 

صفحات اجتماعی

 Follow Us   English   فارسی   English